10 szereplő akinek a halála elszomorított

Ez a bejegyzés Deszy egyik posztja miatt születhetett meg, ugyanis feltette azt a kérdést, hogy mely szereplők halála viselt meg minket legjobban. Nekem ilyen elég sok van, de elhoztam nektek 10-et közülük. Nem sorrendben vannak, csak ahogyan eszembe jutottak, kivéve a +1-et, mert az direkt van a végén, mert az kivétel.  A BEJEGYZÉS SPOILERT TARTALMAZ!


Fred (Harry Potter-sorozat)

Fred volt az egyik kedvenc szereplőm, így nagyon szomorú voltam, mikor meghalt. Mindig sírhatnékom van, amikor újra nézem a filmet és akkor a könyvről nem is beszéltünk még.

Nehemia (Üvegtrón-sorozat)
Nehemiánál nem csak az szomorított el, hogy megölték, hanem ahogy Caleanát megviselte az egész. Ráadásul látszott milyen brutálisan végeztek vele. Rengeteg dolga lett volna még az élők között, de sajnos a történet folyatatására szükség volt a halálára.

Steve (Az utolsó dal)
Ehhez nem nagyon tudok sok mindent hozzáfűzni. Egyszerűen csak elszomorító. Ahogy Rony előadja a temetésén a zongoraművet, gyönyörű és nagyon kedves gesztus.

Prim (Az éhezők viadala-trilógia)
Prim halála volt az egyik, ahol én olvasás közben fogtam és becsuktam jópár órára a könyvet. Nem bírtam felfogni, hogy ölhette meg az írónő...

Nemecsek (A Pál utcai fiúk)
Nemecsek történetét mindenki ismeri így ezt nem is nagyon fejtegetném. Nagyon bátor volt és szomorú, ami vele történt.

Celeste (Párválasztó-sorozat)
Celeste halála teljesen ledöbbentett. Anyira hirtelen és olyan szörnyű. Ahogy Primnél, nála sem bírtam felfogni. Annyira szerettem volna, ha America és az ő barátsága jobban ki tudott volna bontakozni.

Beckendorf (Percy Jackson- sorozat)
Beckendorfnál annyira hittem benne, hogy valahogy megmenekült. Hittem benne. Olyan sokan képesek túlélni a dolgokat, ő mért nem. Csak ezt kérdeztem magamtól.

Adam (Luxen-sorozat)
Adam halálánál leginkább Dee-t sajnáltam, hogy olyan keveset lehettek ténylegesen együtt és, hogy utána Katy-vel mennyire megromlott a kapcsolata, pedig Adam Katy-ért áldozta fel magát. Tudta, hogy Dee-nek mennyire fájna, ha elveszítené az egyetlen embert, akit évek óta először a barátjának tekinthet.

Cal (Hex Hall-sorozat)
Nem értem mért mindig a normális embereket kell kinyírni az írónak. Nagyon ki voltam akadva. Ashert nagyon nem szerettem, tudom, hogy gonosz vagyok, de bárcsak ő hal volna meg Cal helyett.

Finnick (Az éhezők viadala-trilógia)
Megint csak az egyik kedvencemet küldte a halálba az írónő. Szerintem ez a mániájuk, hogy a legjobb karaktereket sorba leöldösik. Finnick nem ilyen halált érdemelt, amit kapott. Főleg, hogy utána még Any terhes is volt, csak Finnick erről nem szerzett tudomást a halála előtt.


+1 Gok (Ikercsavar Krónikák-sorozat)
Ez egy kivétel, mert Gokról csak azt hisszük, hogy meghalt, de szerencsére a végén kiderül, hogy nem. Mikor Gabi elhitette velem, hogy kinyírta a kedvencemet, konkrétan összetörte a szívemet, de mint ahogy az előbb említettem a végén összeragasztotta.

Virág

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése