Book Tag - Moly Tag

Moly tag - megújítva!

Sziasztok! Ma egy booktaget hoztam nektek, amire úgy egy hónapja hívott ki Krencz Nóra és az óta már meg is válaszoltam, de mivel akkor még nem létezett ez az oldal így ide nem tudtam felrakni. Úgy gondoltam, hogy megosztom veletek, de nagyrészt új válaszaim lesznek, hisz már eltelt egy kis idő a régi válaszok óta.



Melyik könyvet jelölted be utoljára olvasottként?
Tomcsik Nórától A változások korát.

Mi az aktuális olvasmányként bejelölt könyved?
Bejelölni csak J.K.Rowling-tól Harry Potter és a Tűz serlegét jelöltem, de azon kívül még folyamatban van Sarah J. Maas-től A tűz örököse és újraolvasom Stephanie Perkins-től az Anna és a francia csókot.

Milyen könyvet adtál hozzá utoljára a várólistádhoz?
Gabriella Eld-től az Emlékek Jordan számára című fantasy regényt, amit az óta már ki is végeztem. <3

Milyen könyvet tervezel legközelebb elolvasni?
Victoria Forester: A lány, aki repülni tud. Már vagy 2 éve szeretném elolvasni. Remélem hamarosan sikerül is.

Használod a csillagozós értékelési rendszert?
Igen, mostanában rászoktam. Inkább ezt használom, mint a szöveges értékelést (Azért azt is szoktam néha. J )

Részt veszel-e valamilyen kihíváson?
Igen. Jelenleg 5 kihívás van folyamatban.
- Minden jöhet, ami Franciaország <3
- Keress, olvass!
- Tündérek a könyvekben
- Citromsárga borító
- Alakok a borítón

Használod a kívánságlistát?
Igen. Most 6 könyv szerepel rajta, de még sokat nem raktam be így ez a lista gyarapodni fog.

Milyen könyvet fogsz venni legközelebb?
Nagyon szeretném beszerezni a Harry Potter és a bölcsek kövének angol nyelvű, jubileumi kiadását, ezen felül pedig szeretnék saját példányokat Tomcsik Nóra  A változások kora és Az elveszett ifjúság című regényeiből.

Van kedvenc idézeted? Melyik idézetet kedvencelted utoljára?
Az egyik nagy kedvencem a sokból: Rossz útón jár az, aki álmokból épít várat, s közben elfelejt élni. – J.K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve
Eddig még egy idézetet sem kedvenceltem.

Kik a kedvenc szerzőid?
Huh… rengeteg van. Néhány a sok közül: Sarah J. Maas, Kerstin Gier, , Jane Austen, Krencz Nóra, Tomcsik Nóra, Gabriella Eld, J.K.Rowling, Kiera Cass

Csatlakoztál valamilyen zónához?
Nem. Egyhez se.

Min változtatnál a moly.hu oldalán?
Egy kicsit könnyebben kezelhetővé, egyszerűbbé tenném. Még most is van, hogy nem találok meg sok mindent.

Mik azok a a FRISSeidben, amikre azonnal rákattintasz és mi az, amit ha olyan a kedved, akkor leszűrsz?
Néhány blogger karcát szoktam megnézni. Mást nem nagyon szoktam böngészni.

Mi az első, amit megnézel egy másik moly adatlapján?
A kihívásokra kapott plecsniket. Sokszor nézem meg azokat a kihívásokat is, amik már rég lezárultak.

Miért kezdted el használni a moly.hu-t?
Már egy ideje regisztrálva voltam, de nem használtam. Elég bonyolultnak találtam, aztán a regisztrációm után úgy 1,5 évvel egyik este unatkoztam és elkezdtem beírogatni a könyveimet. Azóta rendszeresen használom. J

Mit szeretsz a legjobban a moly.hu-ban?
Azt, hogy követni tudom hol tartok egy könyvben, amiket olvastam már és jó látni, hogy mennyi ember szeret olvasni.

Hány- új -molyon megismert- könyvet olvastál el, mióta regisztráltál?
Még egyet sem, csak várólistára raktam többet is. Remélem ez nem sokára változni fog.

Mi a legutóbbi Polcnak, amit létrehoztál?
Hát… semmi. Még nem hoztam létre egy Polcot sem.

Te milyen kérdést tennél hozzá a taghez?
Mennyi könyv van az olvasmánylistádon?

Kihívottjaimat már az előzőben megneveztem, így most nem lesz kihívottam, mivel a többség már elkészítette ezt a taget.

Virág

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése