Book Tag - Trónok harca

Hoztam nektek egy újabb booktaget, amire Krencz Nóra hívott ki. Ezúttal is köszönöm neki a lehetőséget.  Igaz, én még a könyveket nem olvastam, de a sorozatot nagyon szeretem. 

Kapcsolódó kép

I.RÉSZ
1.  „Mi nem vetünk.” – Egy könyv, amit nem lennél hajlandó megvenni. 
 Több ilyen könyv is van, leginkább az olyan erotikus könyvek, mint a Szürke 50 árnyalata és van egy könyv, ami egy teljesen más kategóriába sorolható… ez a Krencz Nóra által is említett Rozi és az arab herceg című, számomra könyvnek nem nevezhető szenny. (Elnézést előre is, akit ezzel megbántok, de nem bírom látni se azt a könyvet.)

2. „Tűz és vér.” – Egy könyv, ami erős érzelmeket váltott ki belőled.
 Egyértelműen Katja Millay-től a Nyugalom tengere. Az a könyv egy konkrét érzelmi hullámvasút. Egyszerűen imádom. <3

3. „Közeleg a tél.” – A kedvenc téli olvasmányod. 
 Nincs konkrét téli olvasmányom. Mindig azt olvasom, amit éppen szeretnék, amihez kedvem van.

4.  „Család. Kötelesség. Becsület.” – Egy könyv szoros családi kötelékekről. 
Huhha … ami teljes mértékben családi kötelékekről szól nincsen, de Nora Roberts-től a Folyóvég panzióban nagy szerepet kap a család, a rokonok.

5.  „Erőssé növünk.” – Egy könyv, amihez nem fűztél nagy reményeket, de miután elolvastad, meglepően tetszett. 
 Még jó pár évvel ezelőtt az egyik tanárom ajánlotta az Időtlen szerelem trilógiát…sose hittem volna, hogy tetszeni fog, hisz még csak a fülszövegét se akartam elolvasni. Mára ez a kedvenc trilógiám. <3

6. „Miénk a harag.” – Egy könyv, amitől dühös lettél. 
 Kerstin Gier-től Az álmok második könyve. Az első részét annyira szerettem. A másodiknak a feléig nem jutottam el 1 év alatt. Nem értem. Most vagy velem van a baj vagy tényleg sokkal laposabb lett, mint az első.

7.  „Meg nem hajol, meg nem rogy, meg nem törik.” – Egy könyv, amit megingathatatlanul szeretsz. 
Jane Austen-től a Büszkeség és balítélet. Többen mondták már nekem, hogy hogy tudom én ezt a könyvet szeretni, de én nem tudok betelni vele, ahogy a filmmel se. J

8.  „Egy Lannister mindig megfizeti az adósságát.” – Egy könyv, aminek úgy érzed, adósa vagy. 
 Szabó Magdától a Tündér Lala. Elképesztően aranyos könyv. Még jó pár évvel ezelőtt kaptam apukámtól. Még 17 éves fejjel is szívesen olvasom. Annyi emberség van abban a könyvben, olyan sok mindent tanulhat belőle az ember.

II. RÉSZ: RAJONGÓI ELKÉPZELÉS 
1.  Melyik karaktert szeretnéd a Trónok harca nyerteseként látni, azaz ki üljön a végén a Vastrónon? 
 Jon

2. Szerinted melyik karakter fog a sorozat végéig élve maradni, és ki fog időközben meghalni? Kit szeretnél továbbra is élve látni? 
Arya és Tyrion szerintem életben maradnak, azt hogy ki fog meghalni inkább nem is próbálom meg kitalálni… Szeretném élve látni Danarys-t, Jon-t, és a már említett Arya-t és Tyrion-t.

III. RÉSZ: MI LENNE VELEM A TRÓNOK HARCÁBAN? 
1.  Nyernél, vagy meghalnál? 
 Tuti, hogy meghalnék… :D

2. Melyik házba tartozol? 

Csak Nórit tudom ismételni. Valamilyen kis házba, hogy minnél kevesebb dologba folyjak bele a viszályok közepette.

Kíhívottaim: A valóságon túl bloggerinája, Edmond könyvkuckójának bloggere


Virág

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése